1.Online software
EventComplete is online software, daarom is installatie op uw computer niet nodig. U kunt inloggen vanaf elke locatie. U heeft alleen internet nodig. Heel handig als u onderweg nog iets wilt regelen en/of vanaf meerdere locaties werkt.
2.Veilig
EventComplete is veilig. Het softwarepakket staat in een beveiligde omgeving en is voorzien van een SSL certificaat. Dit betekent dat alle webverkeer tussen de webserver en de webbrowser op een veilige manier verloopt.
Daarnaast is EventComplete getest door één van de beste ethical hackteams ter wereld en goed bevonden!
3.Altijd in stijl
Alle communicatie in de gewenste huisstijl. Vooraf maken wij, in overleg met u, standaard templates in uw huisstijl. Zo is de communicatie altijd in de juiste opmaak in de juiste stijl. De templates zijn makkelijk te beheren, geen lastige HTML taal!
4.Procesbewaking
Alle communicatie kunt u vooraf instellen en bijstellen tot het moment van verzenden. Alles komt in 1 overzichtelijk draaiboek. Zo kunt u het hele proces van begin tot einde inzien en beheren.
De communicatie kunt u bijvoorbeeld inplannen op de rustige momenten en wordt automatisch verzonden op het door u ingeplande moment. U kunt daarbij kiezen of u verzend namens 1 persoon of bijvoorbeeld namens de accountmanager van de betreffende klant.
5.Tijdsbesparing
EventComplete zorgt voor veel tijdsbesparing (en geldbesparing) van zowel de accountmanager, salesmanager als de marketingmanager.
Het systeem herkent direct welke klanten uit de verzendlijst zich nog niet hebben ingeschreven én verstuurt automatisch de herinnering . Het enige wat u hoeft te doen, is het vullen van de inhoud en het bepalen van het verzendmoment.
De accountmanager ziet direct alle vooraf klaargezette mailings en bepaalt met een paar klikken welke mailings naar welke klanten worden verzonden, uit zijn naam. De accountmanager hoeft dus niet meer zélf de content te bedenken, maar kan zich richten op zijn of haar werkzaamheden.
6.Overzichtelijke lijsten
Deelnemers kunnen zich aanmelden, afmelden en daarbij aangeven of ze wel of niet hand-outs willen ontvangen. Deze deelnemers komen in 1 helder overzicht, die je, indien gewenst, kan downloaden naar Excel.
Behalve deelnemers ziet u ook uw leads in een overzichtelijke lijst. Deze leads zijn binnengekomen door bijvoorbeeld de tell-a-colleague functie of open inschrijvingen. Deze leads kunt u weer makkelijke benaderen en eventueel uitnodigen voor uw event.
7.Statistieken
Ontvangen de klanten mijn uitnodiging? En wat doen ze daarna ermee? Klikken ze op de linkjes in de nieuwsbrief?
Alle communicatie en linkjes verzonden met EventComplete, zijn meetbaar (conversies) én te vergelijken met andere campagnes (benchmarks). Zo kunt u precies zien hoe effectief uw campagne is ten opzichte van een andere campagne of welke nieuwsbrief het vaakst wordt geopend ten opzichte van andere nieuwsbrieven.
Om nog beter op de wensen van de klant in te spelen, kunt u per klant zien wat zijn/haar activiteiten zijn. Welke nieuwsbrieven hij/zij leest, maar ook naar welke events de klant toe gaat. Zo kunt u uw mailings en events nog meer aansluiten op de wensen en behoeften van de klant.
8.Controle
U kunt er voor kiezen om de accountmanagers zelf de nieuwsbrieven of mailings/uitnodigingen te verzenden. U kunt daarbij precies bijhouden hoe actief de accountmanager daar in is en hoe betrokken zijn klanten zijn. Vervolgens kunt u de verschillende accountmanagers en afdelingen tegen elkaar benchmarken, zo ziet u precies hoe effectief elke accountmanager/afdeling is.
Natuurlijk kan de accountmanagers-rol makkelijk omgezet worden naar bijvoorbeeld standhouders, partnerorganisaties, enzovoort.
9.Alles in één
U heeft met EventComplete meerdere programma’s in één. Mailings ten behoeve van events, registratie (zowel vooraf als op locatie) én een mailprogramma voor uw nieuwsbrieven.
Daarnaast heeft u alle activiteiten van uw klant in 1 programma staan. Extra overzichtelijk en inzichtelijk dus.
10.Naadloze integratie
EventCompete sluit naadloos aan op uw website. Mede doordat de opmaak en templates volledig in de huisstijl van uw bedrijf worden gemaakt.
11.Koppelingen mogelijk
Het is mogelijk om EventComplete aan uw eigen systemen te koppelen. Denk hierbij aan uw CRM, opt-in opt-out systeem en CMS, LDAP (single sign on). Zo wordt EventCompete bijvoorbeeld automatisch geüpdatet met de laatste klantgegevens wanneer er een update binnen uw CRM plaatsvindt. Uiteraard geldt dit ook andersom. Natuurlijk blijft het ook mogelijk om klanten/deelnemers via een Excel/CSV document te uploaden.